Die denglische Quatschen.at-Story

  • Alright, Boys and Girls! Ich finde, wir writen mal wieder eine unique Quatschen.at-Story. Everyone writes einen Satz, as always.


    Na dann, ich may the beginner sein:



    Once upon a time, there was ein armer Bettler, der versuchte, mit seinem Hut und seinem Schild, wo draufstand: "I'm hungry and homeless, could you spare some change?" in the middle of the Oxford Street sein Überleben zu sichern...

    =) ...this is all the heaven we've got, right here where we are... =)
    Mark Knopfler - Our Shangri-La


    ;) ...save in the light that surrounds me, free of the fear and the pain... ;)
    Dream Theater - The Spirit Carries On

  • Once upon a time, there was ein armer Bettler, der versuchte, mit seinem Hut und seinem Schild, wo draufstand: "I'm hungry and homeless, could you spare some change?" in the middle of the Oxford Street sein Überleben zu sichern. The Schild was made aus Holz and Paper, der Text draufgeschrieben with a Faserstift and ich dachte by myself: Gyuri is Hungary, too...

  • Once upon a time, there was ein armer Bettler, der versuchte, mit seinem Hut und seinem Schild, wo draufstand: "I'm hungry and homeless, could you spare some change?" in the middle of the Oxford Street sein Überleben zu sichern. The Schild was made aus Holz and Paper, der Text draufgeschrieben with a Faserstift and ich dachte by myself: Gyuri is Hungary, too... But this was not so, when man Gyuri asked, hi mean alleweil (!) "Can you me not be letten?" and oft auch "I'm fix and ready!"

  • Once upon a time, there was ein armer Bettler, der versuchte, mit seinem Hut und seinem Schild, wo draufstand: "I'm hungry and homeless, could you spare some change?" in the middle of the Oxford Street sein Überleben zu sichern. The Schild was made aus Holz and Paper, der Text draufgeschrieben with a Faserstift and ich dachte by myself: Gyuri is Hungary, too... But this was not so, when man Gyuri asked, hi mean alleweil (!) "Can you me not be letten?" and oft auch "I'm fix and ready!"
    So I zu myself dachte, ob Gyuri been a Lette or Hungar, the Bettler in any Fall have gewesen fix and ready und I gave him a paar broken of Käsekuchen with a Stuck of "Du Darfst"-magarine and asked for sein name.

  • Once upon a time, there was ein armer Bettler, der versuchte, mit seinem Hut und seinem Schild, wo draufstand: "I'm hungry and homeless, could you spare some change?" in the middle of the Oxford Street sein Überleben zu sichern. The Schild was made aus Holz and Paper, der Text draufgeschrieben with a Faserstift and ich dachte by myself: Gyuri is Hungary, too... But this was not so, when man Gyuri asked, hi mean alleweil (!) "Can you me not be letten?" and oft auch "I'm fix and ready!"
    So I zu myself dachte, ob Gyuri been a Lette or Hungar, the Bettler in any Fall have gewesen fix and ready und I gave him a paar broken of Käsekuchen with a Stuck of "Du Darfst"-magarine and asked for sein name.
    "Oh, I`m so poor I have no Name, noch nicht einmal ...", he said and so I was reichlich astonished and looked at seinem schäbigen Anzug and it was grey, so I thought: "Oho, this is the nameless Grauen, I think !"

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!